時代的記錄 - 鏗鏘說:胡應湘-時代選中的華商

2 976
222
 
七十年代,合和實業公司價值超越香港首富李嘉誠的長江,四十多歲建成全港最高的合和大廈,合和創辦人胡應湘最終選擇走一條與其他華資地產商不同的路,改投身基建,有些投資項目撞得焦頭爛額,但無阻他堅守「發展是硬道理」的信念-基礎建設是社會進步的大前提,不得怠慢。社會發展「過度」、環境再容不下發展,於他而言都不成理。
胡應湘在中國改革開放之初已落手落腳築橋起路、與疆化的教條鬥智鬥力,看着一個大國慢慢富起來,畢竟,時代選中了他和他的那套發展觀。
主持: 羅永聰
娱乐
持续时间: 52:07

评论

June Lee
June Lee - 3 天 前
港台節目有heart,但用主持方面令人覺得主持無禮貌,對受訪嘉賓不懂尊重,反映香港整個社會的人才質素向下滑,主持人待人接物的態度有待改善。
freedom ying
freedom ying - 28 天 前
無謂浪費時間訪問將死之人。
Fhj Ty
Fhj Ty - 个月 前
2020 / 10 月
呢个年紀 呢个 grade 唔係 研究 佢本人, 係 研究 佢 d (孫)兒女 喺边度 做梗乜嘢
而家 HK d 官/富 二/三代 嘅故事、, 一定好有趣
Brian Tam
Brian Tam - 个月 前
敬仰胡先生的智慧
Lily Lam
Lily Lam - 个月 前
無人再愛住大灣
這場溫疫想𨍭彎
遠程控制生話慳
市區重建無人參
lab WM
lab WM - 个月 前
天地為公
知易行難
A A
A A - 个月 前
發展係好,但樓價係畸型價,全世界最貴
廖树陶诗之旅 Liao Shutao & Poetry
Recommended: Recommended: 廖树陶自传: 一个朝圣者的一千个脚印 | 第二部3 圣伍德的黄昏 | Book Two Part 3 St. Wood's Dusk
@
YY Wong
YY Wong - 个月 前
胡先生身体健康,谢谢分享。
mimi huang
mimi huang - 个月 前
他是有社会责任感的人。
Sun Wa
Sun Wa - 个月 前
Touching! Thanks!
rick ashley
rick ashley - 个月 前
其實仲有冧蚌魚,不過要潛水打才找到
zhihui pang
zhihui pang - 个月 前
香港宜家无前途,体体老一代既见识,同宜家年轻人既见识,差距显而易见。
zhihui pang
zhihui pang - 个月 前
香港年轻人咩都反对,不如返屋企耕田啦
sam Han
sam Han - 个月 前
没就求财 有财就求名
tan shum
tan shum - 2 个月 前
5一
tan shum
tan shum - 2 个月 前
5
Archie Leung
Archie Leung - 2 个月 前
The bridge is wonderful but lacked in vision and knowhow. It should be more than an engineering project.
>>>Vision
It should be a double deck bridge. The lower deck is for railway. The structure paves the way for a rail link around the Bay.
>>>The bridge branch off near Macau. This is a bad concept. What happen if you missed the junction? Is there a way to recover. As it is people might make a desperate dash crossing lane in a dangerous way. It should bend north when it is getting close to Macau. As it is now traffic from the north cannot go to Macau. Furthermore the bridge will extend north to form a ring road for the Bay. It should also continue to be elevated. It will cost more to build. The hidden cost is road severance and continue to allow the local traffic to access to the water front.
>>>Knowhow
>>>Building a bridge is engineering. Moving traffic is management. Plan must be made to enable traffic to disperse in cities. Los Angeles has 26 lane highway and still have traffic jam. That is a management issue down to how fast a multistory car park acting like a sponge to absorb and discharge traffic quick enough to meet condition of the road.
>>>The traffic management is a pandora box cannot be dealt with here.
H.C.M
H.C.M - 2 个月 前
顺德那一take,让我明白,为什么现在广东经济不太行,但是顺德还有消费力,顺德原来当初改革得这么透彻。
07bji8 0i7hjy
07bji8 0i7hjy - 2 个月 前
派錢被反對是因為五毛在香港洗地,不是香港人!
J Wong
J Wong - 2 个月 前
我就相信命運,努力及時世!
Amy Sun
Amy Sun - 2 个月 前
胡應湘是以前大陸人口中的愛國商人
Man Chun Or
Man Chun Or - 2 个月 前
幾欣賞佢對既貢獻同魄力 但始終....環境衛生係最重要既事
佢已經比好多地產佬好
恐龍好食既咩? 尼安德塔人又好食架?
地球人食晒幾乎所有熱帶雨林 咁真係好好味WO
冇過度捕撈 既 三刀 冧蚌 海紅鮪可能到今日都仲有
Daily life Moi moi
Daily life Moi moi - 3 个月 前
顺德不是市好耐啦。2003合并入佛山,现在只是一个区
Daily life Moi moi
Daily life Moi moi - 3 个月 前
我觉得主持有他的特色
D L
D L - 5 个月 前
反對明日大嶼嘅人唔該睇下依條片先
Tsui Siu
Tsui Siu - 5 个月 前
聰仔,你唔夠料同哥頓交手。
winvasthk
winvasthk - 5 个月 前
【香港土地現狀總結】土木工程拓展署推算,至二○三九年人口將大增兩成半,總共需要增加四千五百公頃用地,其中透過不同方式可增三千公頃,仍需額外開拓一千五百公頃才能滿足需要。香港面積一千一百多平方公里,已經開發的土地只佔兩成三,其中僅有百分之七的土地是住宅用途,香港形成高地價、高樓價、高租金的畸形經濟模式,完全是港府蓄意限制供地造成的。正如梁錦松所說,只要將土地開發面積增加1%,已能解決10萬個市民的居住問題。新加坡同樣人多地少,人均擁有土地面積比香港還少,但新
加坡人均居住面積遠比港人寬敞,原因是新加坡政府以人為本,勇於承擔,已開發土地佔總面積的四成以上。新界區,九龍區,香港區仍然存有大量未開發的土地,同時加快市區舊樓重建,也是增加土地供應的有效辦法,但是HK當局一味龜縮不作為,慵政懶政。年長的一幫老人為了維護自己已經在房產上的既得利益,也不惜打壓教訓年青人。另外一班房地產發展商在其間興風作浪,上下其手利用環境保護等議題借機拉高房價。香港現在整個社會立立亂,比三國演義更精彩!
Anna Tse
Anna Tse - 5 个月 前
起樓輸比人就話填海,講嚟講去得你話要填海,以前可能你係為香港發展,而家你似乎為利益囉
zhuoxun yu
zhuoxun yu - 5 个月 前
我佩服胡生见解,一句能养妻活儿,和爱历史,基础建设重要。
Gavin miao
Gavin miao - 5 个月 前
我赞成胡老既观点,香港人咩春都反对。呢班人系妨碍香港发展既最大阻力。
王Jack
王Jack - 5 个月 前
这个主持人很浮夸,假
Ok Ok
Ok Ok - 5 个月 前
真係好有用 好食嘅魚一定會絕種 中華白海豚 都冇人話最好食 當然唔會絕種 話佢會絕種無非都係想幫地產霸權 哈哈哈
Tango Chou
Tango Chou - 5 个月 前
果然系废老
Tango Chou
Tango Chou - 5 个月 前
风暴太阳 正如你讲底气既源头系成功 损人利己的成功又系成功 利人利己又系一种成功 请问明日大屿填海底气系边种成功 我比喻无错 系你搞错重点 我就系指出依种成功系损人利己!
风暴太阳
风暴太阳 - 5 个月 前
@Tango Chou 人地的成功就系对方的底气!!! 你的比喻有问题,假如你卖毒品,可以要求毒品合法化吗?资本世界上边个地方无利益输送? 无利益边个去做? 他都只系提出一种建议而已,当然有人会不认同,但我尊重他的说法,而不会因为唔岩听就话人"废佬"
Tango Chou
Tango Chou - 5 个月 前
风暴太阳 我種大麻 我覺得應該大麻合法化 我係建築商 我覺得應該起光珠澳大橋 利益輸送俾你 妳肯定話好 咁多解決方案5考慮 高爾夫咁大塊地5用?就華山一條路去填海?何謂底氣 見識 有能力,5係因人廢言 睇下依位商人既講話係企係咩角度立場喇
风暴太阳
风暴太阳 - 5 个月 前
人地有底气,有见识,有能力讲呢番说话,唔系你一句"废老"就可以否定别人!!!
Keung so
Keung so - 5 个月 前
最大嘅問題就係你老細唔比權你, 你只可以跟住老細嘅意思去做, 如果你老細係錯嘅跟住一直錯落去🙄 大家都冇運行。
News2018 Mi
News2018 Mi - 5 个月 前
難得既RTHK好節目,胡sir既遠見,絕非現時天真幼稚既香港人可比
Win Win Win
Win Win Win - 5 个月 前
睇多D 其實RTHK既好節目唔可以話係難得 好多都好有heart
Lam Angela
Lam Angela - 5 个月 前
香港很多大學建設捐款,都是他找贊助人。
Krista Zajac
Krista Zajac - 5 个月 前
13:12
15:37
30:35
David lu
David lu - 5 个月 前
好難得有一個甘成功噶人肯去分享經歷. 雖然區宜家同平民係有一個好大差距,但係亦都睇到區噶視野係好廣闊,成功的人 必有成功噶道理.
Mathieu A
Mathieu A - 5 个月 前
尼個有錢佬都未敢講真話
cook cook
cook cook - 个月 前
@Mathieu A 😁
Mathieu A
Mathieu A - 5 个月 前
@Ok Ok 真理報d真話。哈哈
Ok Ok
Ok Ok - 5 个月 前
乜嘢係真話我想聽 哈哈哈
9B17
9B17 - 5 个月 前
@39:26 南美有幾種青蛙已經絕種,原因不是被人捕獵,其中原因是人類破壞青蛙的棲息地,所以海豚沒有棲息地方亦會滅絕
Mo Mo
Mo Mo - 5 个月 前
真係好唔鍾意睇呢個主持,有晒自己立場,又成日插咀同用自己立場好冇禮貌咁譏笑人地嘅說話,冇修養。
yolo yo
yolo yo - 5 个月 前
做運輸都可以打本比個仔做地產商,真係一個好年代
Gavin Woo
Gavin Woo - 6 个月 前
唔好食就唔会灭绝?咩认知啊。最好多几张合同填柒埋太平洋等他赚就最好了。
蔡疯华
蔡疯华 - 6 个月 前
顺德均安的七滘大桥就是胡先生建的!
A T
A T - 6 个月 前
胡生一定要身體健康,香港仲需要你!
Lucas Kwok
Lucas Kwok - 6 个月 前
skyline唔系天际线咩,海岸线都九不搭八,上下文都接不上
Amber Walsh
Amber Walsh - 6 个月 前
問題在於基建項目點解要香港俾大部分出嚟?真係維護香港人利益?定係拉攏關係項目?
Chiwing Tam
Chiwing Tam - 6 个月 前
因現在华資在港已是大多數,而它們是講人事關係多於个人能力。令到今天的青年已沒有一個公平的競爭,這個今天的香港知再给国內的人管冶,香港玩完了…………………………
Chiwing Tam
Chiwing Tam - 6 个月 前
因华資是說国內的資金
Chiwing Tam
Chiwing Tam - 6 个月 前
香港的經濟要說是港資而不是說华資
J Wong
J Wong - 6 个月 前
嘩,計到盡,同我差不多,好嘢✌️👏🏻
J Wong
J Wong - 6 个月 前
TURE!
明
 - 6 个月 前
原來KC Law 係師弟兼同鄉。
Li Ling
Li Ling - 6 个月 前
就來死,吾好再禍害啦
Yok Choi
Yok Choi - 6 个月 前
〈,
l
雅雅
雅雅 - 6 个月 前
CLS
J Wong
J Wong - 6 个月 前
You are 100% right uncle Wu
J Wong
J Wong - 6 个月 前
訪問者好似有啲nervous.
cats sherwood
cats sherwood - 6 个月 前
👍👍👍真摯,難得好節目!!!香港需要人口政策更勝土地政策。或應該說全世界需人口政策更勝環保政策。
可減少世界人口地球才能永續,這些專家也就可以不用與天爭地,不用整天燒腦求「發展」。
History Materials
History Materials - 6 个月 前
為何只訪問富人如何富起來及窮人如何富起來? 不訪問窮人如何仍窮? 像以前窮富翁大作戰的節目為何不續拍?
W Chan
W Chan - 6 个月 前
有錢人完全唔會花時間去理解政制同埋市民的需要!胡應湘好明顯都是一個自私鬼!自利就得啦!真係巴閉打咗四年工🧐
John Tang
John Tang - 个月 前
你好似自己唔自私,講一下你點偉大法,為香港人做過乜,滿足咗市民乜嘢需要。
sam yu
sam yu - 6 个月 前
很支持胡應湘先生在多個香港問題的宏觀看法,但是香港現在的政治,經濟,歷史大環境改變下,已經失去了機遇和競爭力,而且經營成本太高,矣。時不再來。
eiri
eiri - 6 个月 前
支持RTHK
John Tang
John Tang - 个月 前
支持執咗佢,唔好再要啲死肥佬做反中亂港的特別節目,最尾訪問完仲要好唔順氣話社會發展唔倒。又話恐怖。其實最恐怖就係呢條廢青的思想,又想爭取,但又先話俾大家知結果都係會爭取唔倒,正一爬街垃圾死肥屍。
Jeffrey Huang
Jeffrey Huang - 7 个月 前
个主持讲野点解好似含住泪
sate
sate - 8 个月 前
我認同佢對發展嘅追求
但係佢對其它所有事物嘅態度都係只要會阻礙發展就完全唔諗唔理解
呢種態度完全就係廢中廢老嘅寫照
cook cook
cook cook - 个月 前
@John Tang 😁
John Tang
John Tang - 个月 前
他無需要你認同他的態度,因為這正正是你缺乏的,他就努力所以得到了,人生好精彩,好明顯你是想不勞而穫,天天怨天尤人,所以你這些廢青的態度,就是唔死都冇用的攬炒精神了。
M W
M W - 8 个月 前
Oh, I am also an alumnus of the Hennessy Government Primary School at 1 Thomson Road, Wanchai.
挑嗱星
挑嗱星 - 11 个月 前
每一個年代都很有趣的。
J Wong
J Wong - 年 前
錢係賺唔曬,最緊要有心幫助有須要的人。
J Wong
J Wong - 5 个月 前
Josephine Leung you are 100% right,現在香港以回歸中國大陸,一早就知會變成,做就係6個4,唔做都係6個4.
Josephine Leung
Josephine Leung - 5 个月 前
樓宇,是要嚟住,不是要嚟炒賣
Josephine Leung
Josephine Leung - 5 个月 前
幫助有需要既人,在香港,有幾多個有錢佬做得到
M W
M W - 8 个月 前
Agreed, absolutely !
J Wong
J Wong - 年 前
香港人係吟greedy𠺢喇,以前我小時候事常用免費升降機由Kennedy Road (your building )down to 灣仔屋企,thank you Mr.Wu.
J Wong
J Wong - 6 个月 前
MW thank you for your reply. I know that it is very convenient for people who lives in Kennedy Road, MacDonald Road or even Bowan Road. I used the escalator a lot with my stepmother. At least once a week with her, but I used it more often myself 😆. Actually, if there are no riots in Hong Kong, I would like to go back to HK for a short visit, and would like to visit Mr. Wu if he want to see me as his 失散多年的世侄
asdf83917
asdf83917 - 6 个月 前
Also, it can bring more businesses. Silly
M W
M W - 8 个月 前
I don't think so. Every developer should cater for all conditions in every project including the Lift Services for Public Use. Since Mr Wu has mentioned that he has taken into consideration of the public use; put it this way, 香港人不是貪心, 貪方便 ma!
chun kou chung
chun kou chung - 年 前
胡SlR…最大幸福就是有一個偉大的父親胡忠先生对他的全力支持。
J Wong
J Wong - 个月 前
胡叔叔真係幸運有這麼好的老豆,同時又有這麼得力的助手(他的兒子),如他很請我入他的公司做的話(just joking)我會同時立刻在多倫多買張649彩票等運到🤔️
M W
M W - 8 个月 前
Well said.
hon ho sang
hon ho sang - 年 前
佩服欣賞
tommy Loi
tommy Loi - 年 前
Mr. Gordan Wu , a Patriot, Great Civil Engineer , Land Developer and successful business Entrepreneur of Hong Kong and China.
Alex Li
Alex Li - 年 前
唔好话83年,就算97年条桥可以建成,对于香港来讲,都系一件好事。条桥既钱应该早收返黎,肯定唔会好像现在这样。
事实上,18年建成,就系迟左。但系件事都五怪得胡生。人地83年提出来,鬼叫你18年先通车。
MG O
MG O - 年 前
主持真係好廢!
BUBUDOGSHATIN
BUBUDOGSHATIN - 年 前
This old dude is just a damn joke. 54 could be the biggest developer in Hong Kong. But he nearly went bankrupt in thailand in 1997. The privatization is a big scam, Small share holders are the biggest losers. 38 dollars buy out a share which is worth 68? Is it fair? you decide.
Shame on him
RTHK made a program of a loser.
Gary Ng
Gary Ng - 年 前
主持把声同语调,真系听得好辛苦,影响咗咁好既节目
Yiu Bun Sit
Yiu Bun Sit - 年 前
Gary Ng 天下第一主持人,講嘢都可以走音!
patrick L
patrick L - 年 前
又係唯利是圖旣垃圾地產佬
patrick L
patrick L - 年 前
胡塗奸商
J Wong
J Wong - 年 前
Patrick L, 正所謂奸商奸商,唔奸點會有商呢!
patrick L
patrick L - 年 前
填哂個維港改名香山啦, 不知所謂
Tommy Jone
Tommy Jone - 6 个月 前
愚公移山。
siuhing Chan
siuhing Chan - 年 前
香港未來全賴有胡應湘遠見👍
laio jingtang
laio jingtang - 年 前
主持人蠢蠢地
Tommy Jone
Tommy Jone - 6 个月 前
拍馬屁,擦鞋。唔係點收到料。
Daniel Lee
Daniel Lee - 年 前
胡應湘系好有智慧
sister lo
sister lo - 年 前
主持真係好差,功課做唔足、唔專心聽阿Sir講嘢、重複問問題都算啦,又要插嘴講嘢又要估錯阿Sir想講咩,唔尊重嘉賓,最差係糾正“香港財政儲備”果下又要講唔岩個數字,總結又講唔到重點,又唔夠持平,真係差到貼地,哂曬個節目同嘉賓。周秀娜果集係咁,尼集又係咁,港台可唔可以搵過第二個主持?
Katy Wong
Katy Wong - 5 个月 前
非常同意你的見解,主持人口才差,又冇料,訪問一位咁有分量嘉賓,本來可以聽到胡先生很多偉論和事積,可惜正當胡先生講到正題時,就比主持人亂插話打亂了話題,希望港台.能夠派一位專業主持再訪問胡先生一次,訪問如此重量級嘉賓當然要做足功課!香港能夠有像胡先生一樣有胸襟氣度,眼光遠大又愛港愛國的人才,真是鳯毛麟角了!
Joe Chiho895
Joe Chiho895 - 年 前
主持真係好差
E T
E T - 年 前
真正的老香港
香港今時今日實在太多人有信念有底線有見識
但太自我
特別是政治,平民百姓有讀書同冇讀書
不代表你對分餅遊戲玩得叻
需要發洩的還是去追星打機吧
符腾
符腾 - 年 前
发展的分歧都能理解。我就想问他支不支持屠杀呢?
Kevin Feng
Kevin Feng - 年 前
原來最後大佬係64樓
vanesa
vanesa - 年 前
支持好有深度,問之有物嘅羅主持。讚讚讚!
Brian Ho
Brian Ho - 年 前
Sir Gordon Wu is a true civil engineer, adventurist and investor. He is a Chinese but equivalent to some great British engineers such as Thomson Telford and Brunel with vision for building big things for benefit man kind, but not only limited to developing tall buildings. He was somehow indirectly introduced me to the industry 30 years ago....when my uncle brought me to a construction site visit to Gordon Wu's first foreigner invested coal fired power plant in China.
hardmandx
hardmandx - 年 前
胡生如果仍然只將發展看成修橋保路,只能說你的意見已不合時宜,人家大陸的發展是以科技改善生活質素,房屋問題從來都是分配不均的問題,別再搬那些土地不足的問題了,發展未開發棕地就一下子夠一個明日大罪的project
P. Wong
P. Wong - 年 前
主持人口水多多,浪費了
cook cook
cook cook - 个月 前
@John Tang 😁
John Tang
John Tang - 个月 前
佢最適合在街邊乞米,加入丐邦。
Danny Howood
Danny Howood - 年 前
Sir you are the great ...
Shinn Tse
Shinn Tse - 年 前
垃圾
Vela van laack
Vela van laack - 年 前
校友!
M W
M W - 8 个月 前
Me too !
Foo Wo
Foo Wo - 年 前
好想睇,過捱唔住!頂唔能順個主持把聲,由其問完個嘉賓題目又好似唔想比人答咁,塞頭塞勢。好心換主持啦!
Foo Wo
Foo Wo - 年 前
上次睇佢訪問周秀娜仲衰,攪到要一路飛一路睇,十幾分鐘睇完,呢條主持停講嘢就飛咗佢,又係問完又唔想比娜姐講,搶哂咪,算點呢!
ahshuuun
ahshuuun - 年 前
主持的問題一點都不敏銳,也不追問覺得可以辯論的地方,很可惜
Vincent Zhang
Vincent Zhang - 年 前
主持人问的问题太大太空洞啦,功课又做得一般。浪费了
Lam Angela
Lam Angela - 5 个月 前
主持人功力一般,浪費胡應湘先生是一個有歷史,對香港有抱負,有承擔的人。
Alex Fung
Alex Fung - 年 前
佢保守又敬老!
ELviS Hei
ELviS Hei - 年 前
其實香港好多大型發展商的創辦人,當年係靈活、夠膽,當年外資因爲種種利益和原因,亦好早比機會佢地。但到了今天的香港,佢地只係決定保住利益,阻礙發展
gooey cheung
gooey cheung - 年 前
笑话,如果有发展,肯定会有人跟他们合作,很明显香港就不是。巨婴港民
Humble
Humble - 年 前
Many thanks to Law KC, whom has brought us so many nice interviews LIKE LIKE LIKE
Amber Garcia
Amber Garcia - 年 前
頂唔順條廢老9up,睇唔落去,閃!
Y J.C
Y J.C - 6 个月 前
系阿,有餐等你送阿,柒头
下一个